Synpunkter och klagomål

Nytidas kundombud ger dig som omsorgstagare eller närstående en lättillgänglig röst in till oss. Till kundombudet kan du lämna synpunkter, klagomål eller fråga om sådant som är viktigt för just dig.

Kundombudet är oberoende från våra verksamheter och arbetar för ditt bästa. Hon står i direkt kontakt med företagsledningen och ser till att alla frågor, stora som små, behandlas så snabbt som möjligt.

– Jag upplever att kundombudet uppfattas som en välkomnad funktion och att den är något unik i vår bransch. Det är viktigt att fånga upp klagomål och förbättringsförslag som de anhöriga och kunderna har. Vi ska inte glömma alla de positiva synpunkter jag får. Dessa förmedlas också till verksamheterna och det är förstås viktigt att medarbetarna får veta vilket fint arbete de gör. Marina, kundombud på Nytida

Kundombudet ersätter inte din kontaktman eller verksamhetschef på just din verksamhet, utan är ett komplement när du känner att du vill diskutera med eller göra ditt ärende hört av någon som är oberoende från verksamheten.

Kontakta mig!

Marina Asplund

Kundombudet, Marina, tar emot dina synpunkter vardagar kl 9.00 – 11.00 på telefon 08-410 905 10 eller via e-postformuläret nedan.

Det går självfallet att ställa frågor eller uttrycka synpunkter anonymt, men då finns tyvärr ingen möjlighet till återkoppling.

Blanketter att posta

Kontaktformulär

Välkommen att fylla i formuläret nedan om du är intresserad av någon av våra tjänster, eller vill ställa en fråga till oss. Vi återkommer så fort som möjligt.