Synpunkter och klagomål
Nytidas kundombud ger dig som omsorgstagare eller närstående en lättillgänglig röst in till oss. Till kundombudet kan du lämna synpunkter, klagomål eller fråga om sådant som är viktigt för just dig.
Kundombudet är oberoende från våra verksamheter och arbetar för ditt bästa. Hon står i direkt kontakt med företagsledningen och ser till att alla frågor, stora som små, behandlas så snabbt som möjligt.
Kundombudet ersätter inte din kontaktman eller verksamhetschef på just din verksamhet, utan är ett komplement när du känner att du vill diskutera med eller göra ditt ärende hört av någon som är oberoende från verksamheten.
Det går självfallet att ställa frågor eller uttrycka synpunkter anonymt, men då finns tyvärr ingen möjlighet till återkoppling.
Kontakta oss!
Kundombudet tar emot dina synpunkter vardagar kl 9:00-11:00 på telefon 08-410 905 10 eller via kontaktformuläret.
Blanketter att posta
Kontaktformulär
Välkommen att fylla i formuläret om du är intresserad av någon av våra tjänster, eller vill ställa en fråga till oss.
Vi återkommer så fort som möjligt.